pátek 27. září 2013

Simon's cat

Takže na místě je otázka "Znáte Simon's cat?". Pokud ano a nejste prapodivní bručouni, musí se Vám to líbit! A pokud ne, ráda Vás seznámím.
Simon's cat je v současné době už docela velké množství krátkých vtipných animovaných videí, která vypráví o soužití jistého Simona s jeho kočkou. Tedy... Ony jsou ty kočky dvě, přičemž jedno je koťáko, ale hlavní je ta dospělá. : )
Kde Simon's cat najdete? No jak jinak, než na YouTube. Stačí prostě zadat 'simon's cat' a vyběhne Vám spousta těch to videí.
Jak jsem se k tomu dostala? Popravdě ani netuším... Je to už trošku déle, co tuhle dokonalou věc sleduji. Ale asi to na mě jen někde vyskočilo na YouTube, já na to klikla a má závislot byla na světě.
Proč je to tak skvělé? Protože jsou to sice videa, která mívají maximálně něco přes dvě minuty, ale jsou tak vtipná a úžasná, že prostě potřebujete vidět další! A když mám třeba já špatnou náladu, tak si pár těch videí najdu a hned je to lepší. A to je asi účel. Pobavit lidi něčím tak obyčejným a zároveň neobyčejným, jako je soužití s šílenou kočkou! : )
A má to moc hezkou animaci a naprosto boží zvuky! : D

Takže za mě jen jedno veliké doporučení, jelikož Simon's cat nemá chybu!!!

Pár ukázek:







Tak jo... To už bude všechno. Doufám, že se Vám Simonova kočička líbí! : )
Estrid

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi nevadí, jen mě neurážejte a nedávajte sem reklamy. :)