úterý 24. září 2013

Jak se stále nudím a o lidských moudrech

Pořád jsem doma. Nečekaně. K nachlazení se přidal vysilující kašel a jak se znám, bude tu se mnou ještě dlouho. Holt moje nachlazení bývají vždy horší než u jiných lidí. Jelikož se stále a pořád nudím nudím nudím, tak jsem v jedné mé knížce (Věčný inspiromat) hledala nějaká pěkná moudra do života, průpovídky a takové ty další podivnosti, která stejně pak nikdo neposlouchá a nebere si z nich ponaučení, či tak něco. Zde je jejich přehled.

Zřídka pozorujeme vážnější tváře než při čtení jídelních lístků.
F. Vymazal

Lidé si odvykli modlit se před jídlem. Zřejmě už se vaří lépe.
W. L. Brudzinski

Každý si přeje dlouho žít, ale nikdo nechce být starý.
J. Swift

Dříve jsem míval málo úcty k dospělým. Byl to omyl, člověk nikdy nestárne.
A. de Saint-Exupéry

Žijeme ve světě
Složeném z tabletek
Tabletkou řešíme
Tisíce zápletek
J. Oulík

Pláčeme když přicházíme na svět, ne když umíráme.
J. Swift

Poslední slova:

V nebi budu slyšet.
Ludwig van Beethoven, umíraje hluchý

To je zvláští, vždyť jsem se celou noc kašli cvičil.
Ludwig Borne na lékařovo konstatování, že kašle s obtížemi

Jaká nenahraditelná ztráta!
Auguste Comte

Věřím... Věřím pevně, že v nebi se dá malovat.
Camille Corot

Ani trochu se nebojím zemřít.
Charles Darwin

Netrpím, přátelé, jen existovat mi dělá jisté potíže.
Bernard de Fontenelle

Krmte je, až tu nebudu.
Guiseppe Garibaldi o ptácích za oknem

Otevřete i tu druhou okenici, ať je tu více světla.
Johann Wolfgang von Goethe

Cítím, jak nade mnou rostou květy.
John Keats

Proč pláčete? Myslela jste, že budu žít navěky? Předpokládal jsem, že umírání je daleko težší.
Ludvík XIV. své milence

Promiňte, pane, neudělala jsem to schválně.
Marie Antoinette, když šplápla katovi na nohu

Uvidím naposledy slunce...
Jean-Jacques Rousseau

Myslím, že tuto schůzku budeme muset přesunout na jiné místo.
Adam Smith přátelům

Udělejte z mé kůže bubny.
Jan Žižka z Troncnova

Běda, zdá se mi, že se stávám bohem.
Titus Flavius Vespasianus

Vím, že toho je mnoho a číst to Vám může připadat rochu zbytečné, ale chtěla jsem se podělit. :)
Estrid





Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi nevadí, jen mě neurážejte a nedávajte sem reklamy. :)