čtvrtek 26. září 2013

4. NDD (nudící den doma)

Jsem jaksi sama doma. Opět. Všichni jsou pryč a já se nudím. Mými přáteli jsou léky, kapesníky, čaje a ovoce. A 'Jak jsem poznal vaši matku'. A internet.
Facebook zarytě mlčí, jelikož jsou všichni ve škole. Ne že bych byla na Facebooku závislá, ale nudící se člověk by bral cokoliv. I Facebook. Který jinak nemusím. Mám ho protože... Ehm...? Asi v tom bude to, že jinak se mi blbě komunikuje s kamarádama. Jelikož mobil mám starý (Což mi vyhovuje. :)) a nepoužívám ho a to nechci měnit.


 

Tak moc krásná písnička! A zpěvačka taky. Obě jsou krásné. Mám Birdy ráda.

SOME PEOPLE JUST NEED A HIGH-FIVE.

IN THE FACE.

WITH A CHAIR.

MADE OF STEEL.

TWICE.

FROM HULK.

ON ADRENALINE RUSH.

Jen aby lidi věděli, že se jim to může stát. Takže ne, už nikdy s nikým, u koho si nejste jistí, radši nechtějte "dát high-five". Jen rada...

Miluju jednorce. Lidi by měli být víc jednorožci. Nebo aspoň já.

Unicorn | Tumblr

Unicorn

If only....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi nevadí, jen mě neurážejte a nedávajte sem reklamy. :)