pondělí 23. září 2013

Když teda YouTube žije aneb nečti, jestli se bojíš obrázků

Skokana když ještě žije,
ujímá se policie.

Hrabe mi, jelikož jsem kvůli nemoci doma. A to bývá vždy dosti depresivní, tragické, nudné a jaksi nanicovaté. Píšu povídky, poslouchám písničky a učím se na biologii přemlouvám se k tomu, abych se učila na biologii. Cože se mi teda nijak extra nechce. A taky se mi nechce učit matiku a výpočetní techniku. Je to hnus. Fialovej.
Ale jinak to prý nejde, říkají.


V televizi, která se mi po jednom dni už zase zcela příčí, stejně nic nedávají...!!!



Ach ano, Lana je úžasná. Jen mě štve, že když jsem jí začala poslouchat já (Což už je nějakej pátek!), tak byla taková méně známá a něčím lepší. Teď je taková moc... "Mainstream" (Brrr... Zlé slovo!). Na začátku byly doby, kdy jsem řkla Lana Del Rey a všichni na mne jen zírali jako na exota a teď už ne... Né že bych byla ten člověk, co se vyžívá v poslouchání neznámejch kapel a myslí si, že je tak děsně hustej, ale bejvávalo to lepší. 



Imagine Dragons aneb největší pecka mého života! ♥ Fajn, to asi ne, ale stejně... Jsou dokonalí!


Awww...! Ale Sherlymu sluší víc! :D


Ten pocit, že něco takového by mělo být v seriálu...!!!


Ach Molly. Je boží, i když je k ní náš milovaný detektiv takový, jaký k ní je.


Ano. Ano, protože nepřežiju třetí sérii s knírkovitým mrožovitým Johnem. Ale aby už byla!!!

Och Merline, asi se vážně nudím... No nic, jdu dělat nějaký blbosti, abych zahnala čas. A nebo se učit...! :)))
Estrid

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi nevadí, jen mě neurážejte a nedávajte sem reklamy. :)