středa 25. září 2013

Když se všechno tak trochu pokazí!

No super. Vážně. Tak jsem dneska po třech dnech strávených v posteli jela s mamkou na ORL (nosní, ušní, krční), jelikož mě bolelo v noci a ráno ucho. A řekli mi, že mám počínající zánět ucha a nosních dutin. Dali mi troje kapky (do nosu, ucha a na polykání) a silná antibiotika. Následující týden se nesmím namáhat, nesmím ven, měla bych odpočívat, nejlépe ležet. Do toho ještě migrény, kašel, rýma a škrábání v krku. Nuda a nuda a nuda! Do školy smím nejblíž příští čtvrtek. Něco jako plánovaný sraz se základkou, oslava sestřenčiných narozenin a grilovaní u kamaráda nepadá v úvahu.
Jsem naštvaná! V podstatě... Jelikož se to zase prostě pokazilo, budu toho muset milion dopisovat do školy, budu se nudit a bla bla bla. Nemoci umí být frustrující...! :(
Achjo. Takže tady budu asi spamovat několikrát denně a zaplňovat internet blbinama. No jo, lidstvo to bude muset přežít...!

"Meow...!"






Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mi nevadí, jen mě neurážejte a nedávajte sem reklamy. :)